اجاره اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز - اتاق

(تعداد بازدید: 2227)   هرمزگان ,  قشم ,  هرمز  کد اقامتگاه: 2204017 10+ 10+ نفر شب
شروع از  1650000

1551000 تومان

اقامت گاه بوم گردی دنج به فاصله 650 متری از ساحل در جزیره هرمز واقع شده است. این اقامتگاه در زمینی به مساحت 250 متر و زیربنای 200 مترمربع بصورت همکف بنا شده که با دارا بودن 3 اتاق اقامتی حداکثر ظرفیت پذیرایی از 12 گردشگر را دارد.
اتاق نفس و ماجرای رنگی دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده، اتاق نگین خلیج فارس دارای سرویس بهداشتی و حمام مشترک در حیاط می باشد، همه اتاق ها بصورت تخت خواب می باشند. اقامتگاه دارای آشپزخانه مشترک برای استفاده گردشگران در حیاط می باشد.
با اقامت در این اقامتگاه دنج با معماری بومی منطقه و همچنین بخاطر نزدیکی به ساحل و اماکن دیدنی جزیره هر ساله گردشگران زیادی مجذوب این دیار می شوند. اقامتگاه دارای کافه رستوران نیز می باشد. سوپرمارکت و نانوایی در چند قدمی اقامتگاه می باشد.
هرمز جزیره ای است در خلیج فارس که تنها سکونت گاه آن روستای کوچکی ست در میان درختان نخل. تنها راه رسیدن به هرمز از راه اسکله بندرعباس و با قایق موتوری است و در این مسیر دریایی کوهی قرمز رنگ وجود دارد که مردم محلی از خاک سرخ آن به عنوان ادویه برای طبخ ماهی، درست کردن نان، ترشی و مربا استفاده می کنند. از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به موزه نادعلیان (750 متر)، قلعه پرتغالی ها (2 کیلومتر)، جنگل حرا (3 کیلومتر)، دره مجسمه ها (10 کیلومتر)، ساحل لاک پشت ها (9 کیلومتر)، ساحل دو درخت (3 کیلومتر)، غار نمک (6 کیلومتر) و دره رنگین کمان (8 کیلومتر) اشاره کرد. 
- در این اقامتگاه واحد اقامتی دیگری با کد 2204019 در ایران بوم گردی قابل رزرو می باشد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
1650000 تومان
1551000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز - اتاق

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 2 نفر
اتاق 18 متری شامل (یخچال، 1 تخت دبل)، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی و سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق 25 متری شامل (1 تخت دبل، 1 تخت سینگل، تلویزیون)، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی و سیستم سرمایشی کولر پنجره ای. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 30 متری شامل (1 تخت دبل، 3 تخت سینگل)، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی و سیستم سرمایشی کولر پنجره ای. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز - اتاق:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید